pondělí 19. června 2017

Co dál?

Krásný den všem, 

po dlouhé odmlce jsem smazala všechny staré příspěvky blogu a pak si dala zase dlouhou pauzu. Důvod je zřejmý. Kosmetika mě docela přešla a já jsem dospěla do období, kdy nepotřebuju každý týden novou rtěnku, nepotřebuju zkoušet všechny plátýnkové masky, které momentálně frčí, nepotřebuju být za každou cenu kosmeticky trendy. 

Tím jsem však přišla o velkou část mé seberealizace a tím bylo psaní. 

Takže jsem nadále koumala, o čem bych tak mohla psát. Vlastně, ono je těch podnětů docela dost, ale na druhou stranu dost z nich je z osobnějšího života a ten já všeobecně veřejně nesdílím, takže jsem se zatoulala do slepé uličky. 

Docela by mě zajímalo, co současné čtenáře zajímá? Kam se "publikum" posunulo. Čtou se ještě blogy? Nebo se spíš jen kouká na videa? Opravdu vás baví všechny namotivované blogerky a blogeři, kteří hlásají, jak je všechno super? :) 

Já osobně z toho jsem tak trochu unavená. Přemýšlím, jakou přidanou hodnotu bych mohla předat já, ale stále jsem na to nepřišla. :) 

M. 

2 komentáře:

  1. Ahoj Markétka,
    práve som dočítala tento tvoj príspevok a rozhodla som sa, že Ti napíšem.
    I po takmer 6 rokoch blogovania sa takmer pravidelne ocitám v slepej uličke a premýšľam, či to nie je len mrhanie mojim časom. Tiež si kladiem otázku, či moje príspevky niekto číta, či to niekoho ešte zaujíma. Blogov je dnes viac než dosť a uspieť je čoraz ťažšie. Každopádne ak to tvoj život obohacuje, napĺňa Ťa to a hlavne baví, nevzdávaj to. Daj tomu času koľko potrebuješ - hľadaj inšpiráciu a rob to, čo ťa baví. Držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za komentář. :) Jen jsem si ho všimla nějak pozdě.
      Je to tak, já si myslím, že nejedna blogerka je vyhořelá a dost to souvisí i s tím, že blog má v dnešní době téměř každý člověk, ačkoliv ten obsah mnohdy pokulhává. Hodně lidí spíš sleduje videa, než čte blog, i já to tak mnohdy mám, že přijdu z práce domů a kouknu na nějaká videa. :)
      Ale jak říkáš, pokud to člověka baví, tak proč to nedělat. :-))

      Držím palce i tobě!
      M.

      Vymazat